ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

אמיליה אוסטרובסקי, הגננת ב"גן דיסני" באשקלון הורשעה במספר רב של מקרי התעללות ואלימות כלפי הפעוטות בני השנה והשנתיים בגן

אמיליה אוסטרובסקי הגננת מגן "דיסני" באשקלון הורשעה היום בבית המשפט בריבוי עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ובתקיפה. התעללה ונהגה באלימות כלפי פעוטות בגן עד גיל שנתיים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את הגננת אמיליה אוסטרובסקי מגן "דיסני" באשקלון בריבוי עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ובתקיפה.

אוסטרובסקי בת ה-71 הודתה במסגרת הסדר טיעון כי במשך תקופה, בהיותה אחראית על פעוטות בגילי שנה וחצי-שנתיים בגן, התעללה בהם פיזית ונפשית ותקפה אותם.

לפי כתב האישום, הגננת אוסטרובסקי הגיבה באגרסיביות כלפי הפעוטות, דחפה אותם ומשכה אותם בכוח, ובחלק מהמקרים הכתה אותם עד אשר פרצו בבכי. בזמן מנוחת הצהריים, כשהפעוטות שכבו על מזרנים שהונחו על הרצפה, היא נהגה באלימות ואכזריות כלפי פעוטות שלא שכבו בשקט במקומם. היא דחפה אותם, משכה אותם בכוח, הרימה אותם בידיה באוויר ואז הטיחה אותם בכוח אל המזרן מגובה.

 

צילום מסך: חדשות כאן 11

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות